Здоров'я

Огляд брендів натуральної косметики в Україні

«Дешево і сердито»

Натуральна косметика – поширене словосполучення, за яким інколи приховуються абсолютно синтетичні субстанції. Автор цієї статті не прагне пояснити різницю між натуральною і органічної косметикою, а лише бажає поділитися власним досвідом знайомства з найбільш відомими косметичними продуктами, що позиціонуються як нешкідливі та виробляються в Україні.

Для початку розглянемо поширену продукцію відомої марки ЯКА. Компанія випускає засоби для догляду за шкірою тіла, обличчя та волоссям в категорії мас-маркет. Придбати їх просто як в інтернет-магазинах, так і у звичайних крамницях.

З переваг марки можна виділити:
– невисоку ціну;
– широкий асортимент товарів;
– відсутність небезпечних інгредієнтів (принаймні так зазначено на етикетках).

Недоліками є низька якість окремих продуктів, відносно довгий термін зберігання (12 місяців), що змушує замислитись про відвертість виробника щодо зазначення складу косметики. Більшість кремів мають доволі різкий та стійкий запах, не псуються і не змінюють властивостей навіть будучи простроченими.

Що краще спробувати? Гелі ЯКА для гоління та після гоління: чудово знімають подразнення, роблячи шкірні покрови ніби оксамитовими на дотик.

Серед бюджетних брендів згадаємо і продукцію Planta (раніше Shelmi Charms). Її важко класифікувати як суто косметичну, на власному сайті реалізуються також засоби для прання, масла і не тільки.

Переваги косметики Planta:
– прийнятна вартість;
– веганська спрямованість;
– непоганий склад.

Доглядова косметика Планта не бездоганна: бальзам для губ недостатньо зволожує, шампуні частіше підходять для сухого волосся. В принципі, на враження впливають індивідуальні фізіологічні властивості та звички. Ефірні олії, судячи із запаху та інших ознак, – не натуральні. Однак готові продукти стають джерелом ненав’язливих ароматів.

Обов’язково варто спробувати мила цієї фірми: брусочки виготовляються не зі штучної основи, сильно не піняться, не пересушують шкіру, підходить для дітей.

Мідл-маркет

У середньому ціновому сегменті звертає на себе увагу косметика «Успіх». Її сильні сторони:
– прості, безперечно природні складові;
– ручна робота;
– додаткові косметологічні послуги;
– політика лояльності для постійних клієнтів, що роблять покупки через Інтернет.

Викликає здивування щедре додавання бури у переважну кількість рецептів «Успіху», адже ця хімічна сполука здатна викликати дерматити. Якщо немає алергії на неї, то варто придбати поживний крем із маслом гарбузового насіння, незамінний у зимовий період; легкий шоколадний мус для вмивання.

Прекрасно «прижилася» на вітчизняному ринку косметика «PeNa», створена командою жінок-ентузіастів з професійним підходом. Знайти її нескладно у різних інтернет-крамницях, та краще замовляти через фірмовий сайт, бо тут на покупців очікують подарунки.

«Плюси» косметики «PeNa»:
– хороший вибір для жінок для чоловік, постійні оновлення;
– чесність (автори заявляють, що не прагнуть до чистої «органіки»);
– продуманий підбір якісних інгредієнтів.

Засоби «ПеНа» довго не зберігаються, з часом здатні «підійти» водою, але це зайвий раз свідчить про відсутність «важких» консервантів та емульгаторів. Їх «перлинами» можна назвати пептидні креми ANTI-AGE, тоніки та маски для обличчя.

Багато українок вже встигло оцінити продукцію «Kvitka’s», яка вирізняється:
– безпечністю та ефективністю завдяки гарним складовим і їх мудрому поєднанню;
– гіпоалергенністю;
– нормальним балансом ціни та якості.

З маркетингом у «Квіткас» постійно виникають проблеми: вони регулярно міняють хостинг веб-ресурсу, контакти, зникають з поля зору і знову з’являються.

Маст-хев від «Kvitka’s» – це кофеїновий ролик проти кіл під очима та праліне для ванн.

Компанія «Младна» теж не перший рік постачає доглядову косметику, зберігаючи конкурентоздатність за рахунок:
– вражаюче великого асортименту;
– демократичної цінової політики;
– екологічного «ухилу»;
– приємного оформлення тари.

Недоліки сприймаються суб’єктивно, наприклад, сильний запах деяких їхніх розробок. Не слід «проходити повз» натуральні дезодоранти, убтани, гелі для душу «Младна», які задовольнять естетичні потреби і підійдуть людям із чутливим епідермісом.

Під торговою маркою «Flori» продається обмежене коло товарів, проте всі вони:
– дійсно натуральні;
– мають на меті гармонізувати функції людського організму;
– робляться вручну.

Креми «Флорі» не містять води, тому трохи «тугуваті», та бджолиний віск дарує відчуття ніжності.

Ексклюзивна ідея фірми – органічна сольова зубна паста: знімає наліт не до кінця, хоча гарно дбає про ясна.

Одеська косметика «Dushka» рекламується, як «смачний» десерт для тіла. Їй властиві:
– яскравий (навіть занадто) дизайн;
– дещо «розмиті» назви складових на упаковці.

Дивлячись, на веселкові шари продуктів «Душка», ягідки та горішки на сувенірних милах-тістечках не можливо стримати захоплення. Водночас постає риторичне питання про те, як ці барвники (хай і харчові) вливають на здоров’я? Цю косметику швидше хочеться використати у якості презенту, ніж взяти «для себе».

Селективна косметика та товари з категорії «люкс»

Продукти «White Mandarin» легко купити і у невеличких містах, вони добре розповсюджуються, але переважно є досить дорогими.

Відрізняються:
– складними рецептурами;
– частою реалізацією в наборах;
– наявністю лінійки для дітей.

Висока ціна на «Білий Мандарин» не завжди виправдана відповідною якістю: так, шампуні для волосся найчастіше викликають нарікання споживачів через ефект, протилежний обіцяному. Рекомендовано протестувати їх дитяче молочко, гель для інтимної гігієни та пілінг-скраби.

Завершує огляд бренд преміум-класу «EcoVego»: він практично позбавлений недоліків, окрім високої ціни. Рецепти розроблюються досвідченими майстрами та складаються з природних компонентів.
Цікаво те, що передбачено виготовлення косметичних новинок на замовлення. А ще «ЕкоВего» пропонують оригінальну нішеву парфумерію, мінеральну декоративну косметику. Спробувати слід все, у разі коли це «дозволить» гаманець.

Напишіть коментар