Саморозвиток

Основні правила нетикету

Netiquette (простіше кажучи - нетикет) – це правила доброго тону, тобто етикет в мережі Інтернет. Багато хто з нас зареєстрований в соціальній мережі, а може, навіть і не в одній. Але ще менше людей знає, що етикет існує не тільки в реальному житті, а й у віртуальному.

Отже, до Вашої уваги надаються деякі правила спілкування в мережі.

«Facebook и Ко». Мені подобається, а тобі?

1. Переглядаючи перелік друзів, користувачів соцмережі, складається враження, що це не список друзів, а як мінімум, кількість трофеїв. Тобто чим більше – тим краще. Не треба квапитись додавати до друзів усіх охочих, якщо Ви не знаєте цю людину і не маєте бажання з нею знайомитись. Той, хто має більше тисячі друзів не завжди є «душею компанії».

2. Не забувайте додавати до кожного іронічного висловлювання «;)». Так можна уникнути непорозумінь. Але не варто захоплюватися смайлами.

3. Всім відома ситуація: сьогодні Ваш День народження і поштова скринька переповнена поздоровленнями. Зовсім е обов’язково відповідати кожному. Достатньо виловити свою подяку, написавши наступного дня в статусі «Дякую».

4. Не варто жити навсеогляд. В особистих налаштуваннях є безліч опцій, які дозволяють регулювати рівні доступу до особистої інформації.

5. Той, хто пише, що дуже зайнятий, і весь день on-line, не викликає такого відчуття…

6. Будьте стислими. Дослідження доказали, що більшість людей читають лише перші сім строк повідомлення. Пам’ятайте: стислість – сестра таланту. Не дарма ж так кажуть.

7. «Де ти???» – три і більше знака питання чи оклику кажуть про надмірну емоційність. Виключення: «Дякую!!!».

8. На робочі листи слід відповідати не пізніше, ніж через 24 години після їх отримання. Якщо на відповідь потрібно більше часу, повідомте про це. Повідомлення від керівництва повинні оброблюватися максимально швидко. Потрібно нагадувати, що вони не мають містити помилок?

Нетикет в мобільному телефоні

1. Не відмовляйтеся від зустрічі за допомогою SMS: коротким дзвінком Ви дасте зрозуміти, що людина для Вас має значення.

2. Для заощадження коштів не телефонуйте, щоб скинути, в надії, що абонент передзвонить сам. Ліпше відправити повідомлення.

3. «ЯЗВД» – звісно, SMS повинні бути короткими, але уникайте скорочень, яких крім Вас ніхто не зрозуміє: «Як Завжди Все Добре».

4. Завжди вимикайте звук мобільного на громадських заходах, у бібліотеках, кіно тощо. Ще одне правило: безперервний звук клавіатури може вивести із себе навіть людину з міцними нервами.

5. Чудово, що в сучасні телефони можна закачати улюблену музику. Але, якщо Вам дуже подобається пісня, не факт, що вона сподобається оточуючим. Користуйтеся навушниками!

Напишіть коментар